Aamukahvitilaisuus to 17.12.2020

Tervetuloa 17.12. klo 9.30 Helsingin ja Tampereen friikkujen sekä Ilmaisuverstaan aamuiseen zoom-keskusteluun, jossa puhutaan ah niin paljon tunteita herättävästä aiheesta

“Auditionit ja niihin valmistautuminen”.

Näyttelijä ja musikaaliartisti Suvi Koli (Salospohja) alustaa keskustelun, jonka jälkeen sana on vapaa ja tilaa on myös niille aihetta koskeville kysymyksille, joita et ehkä ole koskaan kehdannut kysyä. Suvi avaa omia oivalluksiaan ja vinkkejään koe-esiintymismaailmasta hakijan näkökulmasta 20 vuoden kokemuksella.

Suvin vuonna 2019 valmistunut opinnäytetyö ”Onnistunut Audition, Musikaaliesiintyjien rekrytointiprosessin kehittäminen” syventyi laajasti musikaalien koe-esiintymisiin eri osapuolien näkökulmasta. Opinnäytetyön tutkimusaineisto koostui mm. useiden keskeisten järjestävän tahon edustajien eli raadin jäsenien haastatteluista. Hänellä on siis sekä vankka omakohtainen kokemus hakijana että myös tutkimustuloksia työnantajapuolen odotuksista.

Tervetuloa mukaan keskusteluun, joka toivottavasti sekä hälventää aukkareihin liittyvää jännitystä ja epämääräistä kauhua, että antaa konkreettisia keinoja selvitä niistä tulevaisuudessa paremmin!

Ilmoittautuminen keskusteluun tapahtuu alla olevan ilmoittaumislomakkeen kautta.

Ilmoittautuneille lähetämme sähköpostilla tarkemmat ohjeet ja linkin keskusteluun – kuitenkin vasta lähempänä ko. ajankohtaa. Ilmoittaudu mukaan!