Audition Workshop su 23.5.2021

Klo 10-17, Helsinki

Kurssin vetäjinä – raadissa ja ohjaamassa – monitaituri ja monta auditionia ja pääroolia kokenut näyttelijä Petrus Kähkönen sekä näyttelijä, laulaja ja HKT:n vocalcoach Emilia Nyman. Kurssilla myös pianisti.

Aktiiviosallistujan maksu: 70 €
Kuunteluoppilaan maksu:

Hakuaika NYT.

Workshopiin otetaan kymmenen näyttelijää lähiopetukseen sekä kuunteluoppilaita kuusi seuraamaan opetusta, kuunteluoppilaat voivat osallistua myös etänä.

Petrus Kähkönen ja Emilia Nyman

Tiesithän että auditioneita voi harjoitella?

Tarjoamme työkaluja valmistautua tähän jännittävään ja paineiseen hetkeen. Tarkoituksena on jakaa opiskelun ja kokemuksemme tuomaa tietoa. Meillä on takana lukemattomia koelauluja ja virheiden, sekä onnistumisien, että koulutuksen kautta olemme oppineet yhden jos toisen hyvän tavan valmistautua tilanteeseen. Lisäksi puhumme siitä, kuinka voit antaa itsestäsi parhaan mahdollisen
vaikutelman koelaulutilanteessa.

Osallistujan tulee valita kappale joka on äänialaltaan ja näyttämöiältään sopiva. Jokaiselle osallistujalle on varattu oma 30 minuutin aika open sessionnissa. Osaathan valitsemasi kappaleen ulkoa. Lisäksi seuraat muiden työskentelyä ja kuulet kaikki mahdolliset vinkit ja ohjeet.

Kuunteluoppilaana seuraat kaikkea opetusta, mutta et osallistu open session osuuteen.

Vastaamme mielellämme kysymyksiin:
mtkurssi@gmail.com

Toivottavasti näemme kurssilla,
Emilia Nyman ja Petrus Kähkönen

Hakulomake
Audition-workshop su 23.5.2021

*

Workshopiin opiskelijapaikkaa hakeva voi samalla hakea kuunteluoppilaspaikkaa, koska workshopin opskelijamäärä on rajallinen.

* Tähdellä merkityt kentät ovat pakollisia.