Musiikkiteatterikurssi ma 10.5.2021

Klo 11-17, Helsinki

Kurssin vetäjinä ohjaamassa ja opettamassa näyttelijä, laulaja, monitaituri Petrus Kähkönen sekä näyttelijä, laulaja ja HKT:n vocalcoach Emilia Nyman. Kurssilla myös pianisti.

Aktiiviosallistujan maksu: 70 €
Kuunteluoppilaan maksu:

Hakuaika päättyy ke 17.3.2021

Workshopiin otetaan kuusi näyttelijää sekä kymmenen kuunteluoppilasta, kuunteluoppilaat seuraavat opetusta etänä.

Musikaaleissa laulu on hahmosi monologi.

Tällä kurssilla pureudumme tarinan kerrontaan! Miten musiikkia tulee hyödyntää tehdessäsi näyttelijäntyön valintoja. Etsimme hahmojen ratkaisuja, hyödyntäen musiikkia ja teknisiä valintoja, jotka ainoastaan ovat tukemassa näyttelijän tai ohjaajaan valintoja. Tarkoitus on saada katsoja mukaan tarinaan, ja unohtamaan että laulat!

Osallistujan tulee valita kappale, joka on äänialaltaan ja näyttämöiältään sopiva.

Jokaiselle osallistujalle on varattu oma 40 minuutin aika open sessionnissa, joten osaathan valitsemasi kappaleen ulkoa. Lisäksi seuraat muiden työskentelyä ja kuulet kaikki mahdolliset vinkit ja ohjeet.

Kuunteluoppilaana seuraat kaikkea opetusta, mutta et osallistu open session osuuteen.
Kuunteluoppilas voi osallistua myös etänä.

Vastaamme mielellämme kysymyksiin:
mtkurssi@gmail.com

Toivottavasti näemme kurssilla,
Emilia Nyman ja Petrus Kähkönen

Hakulomake
Musiikkiteatterikurssi su 10.5.2021

*

Workshopiin opiskelijapaikkaa hakeva voi samalla hakea kuunteluoppilaspaikkaa, koska workshopin aktiiviopiskelijamäärä on rajallinen.

* Tähdellä merkityt kentät ovat pakollisia.