Evästeasetuksesi on tallennettu.

Ilmaisuverstas

Ilmaisuverstas on näyttelijäntyön tutkimus- ja kehittämisyksikkö, joka järjestää koulutuksia ja tarjoaa kohtaamispaikan alan ammattilaisille. Ilmaisuverstas pyrkii tutkimaan näyttelijäntyötä ensisijaisesti näyttelijän näkökulmasta.

Me Ilmaisuverstaalla luomme mahdollisuuksia uusien näyttelijäntyön tyylien ja taitojen kehittämiselle. Jäseniksi voivat hakea vain Näyttelijäliiton jäsenet.

Tarjoamme näyttelijöille mahdollisuuden ylläpitää ja hioa ammattitaitoa, kohdata kollegoita ja luoda uudenlaista yhteisön tukea. Yhdistämme eri areenoilla toimivia näyttelijöitä, ja mahdollistamme tilan työkokemuksien jakamiseen ja analysointiin.

Ilmaisuverstas antaa myös näyttelijäntyön opiskelijoille mahdollisuuden toimia yhteistyössä ammatissa jo toimivien näyttelijöiden kanssa.

Tarjoamamme myös ohjaajille ja käsikirjoittajille mahdollisuuden tutkia työn alla olevien tekstien toimivuutta yhdessä näyttelijöiden kanssa.

Tähtäämme entistä parempaan näyttelijäntyöhön ja laadukkaampaan teatteri-, elokuva- ja tv-tuotantoon. Pyrkimyksenämme on tarjota myös katsojille yhä laajempaa kulttuuritarjontaa.

Liity nyt Ilmaisuverstaan jäseneksi!

Tulevat kurssit

Improkurssi

"Huomaa enemmän! - iloa improvisaatiosta ilman keksimisen painetta"

Työ & elämätorstai

Tule tapaamaan kollegoita, tutustumaan liiton uusiin tiloihin ja ideoimaan!

, Tapahtuman päiväys: . Tapahtuman kategoria: Kurssit ja koulutukset

Jäsen- / kevätkokous

Tule vaikuttamaan tulevaan toimintaan ja tapaamaan kollegoita!

STAND UP -komiikan viikonloppukurssi+kurssin päätöskeikka

Oletko hauska? Onko sinulla asiaa? Haluatko oppia nasevammaksi kirjoittajaksi? Kiinnostaako välillä saada päättää yksin kaikesta? Entäpä tehdä kaikki ihan itse? Jos vastasit mihinkään näistä myöntävästi stand up -komiikka voi olla sinun lajisi.

Making the Most of Meisner

Do you find it difficult to find authenticity in your performances? Do you find emotions elusive? Do you spend a lot of time stuck in your head when all you really want is to be free? Do you suffer from self consciousness in your acting? Do you wish you could be more consistent in getting good results? These are common struggles for every actor, and The Meisner Technique addresses all of these questions.

Suvirannan kameranäyttelemisen kurssi

Perinteinen Suvirannan kameranäyttelemisen kurssi järjestetään jälleen kesäkuussa.