Evästeasetuksesi on tallennettu.

Tuetut lomat

Tuetut lomat liiton työikäisille jäsenille

Liitto tukee joka vuosi työikäisten jäsenien täyshoitolomia (heinäkuussa). Loman tukiosuus on vuosittain enintään 70 %–90 % hakemusmäärästä riippuen, kuitenkin minimissään 20 %. Tuetut lomat Suvirannassa ovat enintään 7 vrk:n mittaisia.

Vuoden 2024 haku on päättynyt

Tuetut lomat senioreille

Thalia-säätiö myöntää Näyttelijäliiton eläkeikäisille jäsenille virkistyslomia kesäkoti Suvirantaan. Tukihakemuksen voi tehdä Thalia-säätiön sivuilla, josta löydät myös tarkemmat tiedot tuen määrästä ja loman kestosta.

Suvirannan varaus tehdään Näyttelijäliiton kautta.

Muut tuetut lomat

Näyttelijäliiton jäsenet voivat hakea hyvinvointikursseja myös Palkansaajien hyvinvointi ja terveys ry:stä. PHT:n taloudellisesti tuetut hyvinvointikurssit on tarkoitettu työikäisille ja lapsiperheille, jotka kaipaavat tukea oman hyvinvoinnin parantamiseen ja terveellisten elintapojen omaksumiseen, ja joiden ei ole mahdollista hakeutua omin varoin kustannettaviin hyvinvointipalveluihin.