Evästeasetuksesi on tallennettu.

Avate etsii toiminnanjohtajaa

Julkaistu:

Audiovisuaalisen alan tekijät Avate ry. edustaa elokuva- ja tv-draaman keskeisiä tekijöitä. Järjestö on perustettu vuonna 2019 Näyttelijäliiton, Suomen elokuvaohjaajaliitto SELO ry:n ja Suomen Näytelmäkirjailijat ja Käsikirjoittajat (Sunklo) ry:n yhteiseksi kattojärjestöksi.

Yksi tärkeimmistä tavoitteistamme on varmistaa, että tekijät voivat saada elannon taiteellisesta työstä. Tavoitteeseen pääseminen edellyttää teosten tekijänoikeudellisen suojan vahvistamista ja puolustamista.

Etsimme nyt uuteen tehtävään audiovisuaalisen alan keskeiselle paikalle toiminnanjohtajaa, joka haluaa työskennellä alan taiteilijoiden aseman parantamiseksi ja ryhtyy luotsaamaan järjestömme toimintaa yhteistyössä hallituksen kanssa. Tule mukaan kansainvälisesti kasvavan alan kiehtovaan maailmaan ja ota kiinni hetkestä, jossa eurooppalainen tekijänoikeuslainsäädäntö ja alan trendit määrittyvät juuri nyt.

Hakuaika päättyy 20.9.2022.

Lue lisää ja hae Avaten kotisivuilla

Asiasanat