Evästeasetuksesi on tallennettu.

Kutsu Ilmaisuverstaan vuosikokoukseen

, Tapahtuman päiväys:

Annankadun harjoitustila ja etänä

Tule mukaan vaikuttamaan kurssivalintoihin ja kehittämään Ilmaisuverstaan toimintaa!

Tervetuloa Ilmaisuverstaan syys- ja jäsenkokoukseen lauantaina 11.12. klo 17.00 Annankadulle tai etänä.

Kokouksessa valitaan uusi hallitus kaudelle 2022–2024, hallituksen jäsenistä syyskokous valitsee hallituksen puheenjohtajan ja varapuheenjohtajan. Ilmaisuverstaan kokouksiin on mahdollista osallistua myös etänä, joten ehdolle hallitukseen kannattaa asettua kauempaakin.

Jos olet kiinnostunut liittymisestä hallitustoimintaan, ilmoittaudu ennakkoon.

Ennen jäsenkokousta on mahdollista osallistua klo 15:00 Ria Katajan Sointukylpyyn tiibetiläisillä äänimaljoilla.

Jäsenkokouksen jälkeen noin klo 18.30 vietämme Ilmaisuverstaan pikkujouluja!

Ilmoittautuminen 7.12. mennessä.

Sointukylpy

Sointukylpy on ryhmille tehtävä äänimaljarentoutus, jonka vaikutus perustuu resonanssiin eli myötävärähtelyyn sekä ääniaaltoihin. Sointukylvyssä harmoniset äänet ja lempeä värähtely johdattaa rentoutumisen tilaan, jossa sekä keho että mieli voivat päästää irti jännityksistä, huolista ja arjen kiireistä. Sointukylpy on jokaiselle kokijalle ainutlaatuinen matka omaan sisimpään. Äänimaljahoidon tarkoituksena on saada aivoaallot laskemaan toiminnalliselta beta-tasolta alfa-tasolle eli unen ja valvetilan rajamaastoon. Sointukylvyssä pyritään parasympaattisen eli lepohermoston aktivoitumiseen ja sympaattisen eli stressihermoston rauhoittumiseen. Kun keho ja mieli hiljenevät, jää jäljelle läsnäolo tässä hetkessä. Hoitavat äänet auttavat kehoa ja mieltä hiljenemään, jolloin on helpompi päästä käsiksi omaan sisäiseen viisauteensa ja kuunnella sitä.

Ota mukaasi joogamatto, oma tyyny ja peitto, sekä vesipullo. Sointukylpy kestää noin tunnin ja sen jälkeen voit halutessasi jäädä vielä jakamaan hetkeksi tunnelmiasi ja ajatuksiasi yhdessä.

Ria Kataja on mielenterveyshoitaja, näyttelijä, ohjaaja, käsikirjoittaja, saunaterapeutti, nauruterapeutti, energiahoitaja sekä sointukylpyohjaaja.