Evästeasetuksesi on tallennettu.

Näyttelijä ja kamera - Kameranäyttelemisen kurssi

, Tapahtuman päiväys: -

Suviranta, Suvirannantie 25 (Ikoinniemi), 57230 Savonlinna

Perinteinen Suvirannan kameranäyttelemisen kurssi järjestetään jälleen parin vuoden tauon jälkeen. Kurssin ohjaajana toimii Pamela Tola.

Kuinka esiintyä ja olla kameran edessä luontevasti ja rohkeasti. Kuinka saavuttaa tai ilmentää tiettyjä tunnetiloja, ja olla paras versio itsestään. Kameran kanssa näytellessä korostuu näyttelijän uskallus päästää irti, heittäytyä ja olla läsnä siinä hetkessä. Isoin este on usein meidän oma päämme ja epäonnistumisen pelkomme. Kurssin aikana etsitään ja kokeillaan erilaisia keinoja päästää irti ja vapautua mielen asettamista vaatimuksista ja rajoituksista. Kurssi sisältää erilaisia harjoitteita, jotka valmentavat kameranäyttelemiseen, sekä harjoitteita kameran edessä. Käymme läpi myös erilaisia konkreettisia ja käytännöllisiä keinoja kameranäyttelemiseen liittyen.

Kurssin ohjaajana Pamela Tola, teatteritaiteen maisteri, elokuvaohjaaja, käsikirjoittaja ja kehoterapeutti.

Ajankohta: ma-pe 13.-17.6.2022

Hinta: 320€
Hinta sisältää majoituksen ja täysihoidon koko kurssin ajalta (omakustanteinen matkustus)

Paikka: Kesäkoti Suviranta sijaitsee Saimaan rannalla Savonlinnan läheisyydessä
Suviranta: https://www.nayttelijaliitto.fi/jasenyys/kesakoti-suviranta/suvirannan-tilat/

”Kun uskallamme epäonnistua ja nauraa itsellemme, olemme jo vahvoilla”

ILMOITTAUTUMINEN
KURSSI ON TÄYNNÄ, MUTTA VOIT ILMOITTAUTUA VARALLE!