Suvirannan talkoot

TERVETULOA SUVIRANNAN TALKOISIIN 7.-9.6.2024!

Näyttelijöiden kesäkoti Suviranta on Saimaan rannalla, 20 kilometriä Savonlinnan keskustasta sijaitseva luonnonkaunis lomakohde ja kurssipaikka, jonka toiminta pyörii liiton jäsenten ostamien lomien ja kurssien tuotoilla. Toimintaa organisoi liiton alaisuudessa Mimmi Lähteenojan Säätiön hallitus, joka myös koostuu liiton jäsenistä.

Suvirannan yleisen kunnossapidon hyväksi järjestetään vuosittain talkoot ennen kurssi- ja lomakauden alkua. Talkoissa mm. huolletaan piha- ja ranta-alueita, karsitaan risukoita ja kohennellaan yleisesti paikkoja, jotta kurssilaisten ja lomalaisten on kiva saapua kesän viettoon. Talkoilu käy tietysti samalla hyvästä ulkoilusta, hyötyliikunnasta kunkin kykyjen mukaan sekä pienestä arjen irtiotosta upeissa Järvi-Suomen maisemissa!

Tervetuloa siis Suvirantaan pariksi päiväksi tekemään yhteistä hyvää talkoohengessä ja samalla rentoutumaan kesän kynnyksellä!

Näyttelijäliitto kustantaa talkoolaisten yöpymiset ja aterioinnit (aamupala, lounas, päivällinen) talkoopäiviltä, joten itse ei tarvitse kuin ilmoittautua etukäteen ja ilmaantua paikalle.

Talkoopäivän päätteeksi, maailman paras... Suvirannan vanha rantasauna!!!

Ilmoittautuminen 3.6.2024 mennessä