Evästeasetuksesi on tallennettu.

Suvirannan talkoot

Näyttelijöiden kesäkoti Suviranta on Saimaan rannalla Savonlinnan läheisyydessä sijaitseva luonnonkaunis lomakohde, jonka toiminta pyörii täysin liiton jäsenten ostamien lomien tuotolla. Suvirannan alueen yleinen kunnossapito on iso homma ja rajallisten resurssien takia siellä vuosittain järjestetäänkin talkoot kesän alussa, ennen lomakauden alkua. Talkoissa esim. huolletaan piha- ja ranta-alueita, karsitaan risukoita ja kohennellaan yleisesti paikkoja niin että lomalaisten on kiva tulla kesän viettoon.

Tämä on jäsenille mahtava tilaisuus tulla Suvirantaan päiväksi- pariksi tekemään yhdessä hyvää.

Näyttelijäliitto kustantaa talkoolaisten yöpymiset ja aterioinnit (aamupala, lounas, päivällinen) talkoopäiviltä, joten itse ei tarvitse kuin ilmoittautua etukäteen, että tiedetään montako tulee ja ilmestyä paikalle sovittuun aikaan.

Tämän vuoden talkoot järjestetään 10.-12.6.2022

Ilmoittautuminen 1.6.2022 mennessä

Talkoopäivän päätteeksi, maailman paras... Suvirannan vanha rantasauna!!!