Evästeasetuksesi on tallennettu.

Ilmaisuverstas

Ilmaisuverstas on näyttelijäntyön tutkimus- ja kehittämisyksikkö, joka järjestää koulutuksia ja tarjoaa kohtaamispaikan teatterialan ammattilaisille. Ilmaisuverstas pyrkii tutkimaan näyttelijäntyötä ensisijaisesti näyttelijän näkökulmasta. Luomme mahdollisuuksia uusien näyttelijäntyön tyylien ja taitojen kehittämiselle. Jäseniksi voivat hakea vain Näyttelijäliiton jäsenet.

Tarjoamme näyttelijöille mahdollisuuden ylläpitää ja hioa ammattitaitoa, kohdata kollegoita ja luoda uudenlaista yhteisön tukea. Yhdistämme eri areenoilla toimivia näyttelijöitä, ja mahdollistamme tilan työkokemuksien jakamiseen ja analysointiin.

Ilmaisuverstas antaa myös näyttelijäntyön opiskelijoille mahdollisuuden toimia yhteistyössä ammatissa jo toimivien näyttelijöiden kanssa.

Tarjoamamme myös ohjaajille ja käsikirjoittajille mahdollisuuden tutkia työn alla olevien tekstien toimivuutta yhdessä näyttelijöiden kanssa.

Tähtäämme entistä parempaan näyttelijäntyöhön ja laadukkaampaan teatteri-, elokuva- ja tv-tuotantoon. Pyrkimyksenämme on tarjota myös katsojille yhä laajempaa kulttuuritarjontaa.

Liity nyt Ilmaisuverstaan jäseneksi!

Tulevat kurssit

Istu ja pala -kurssi

Ohjaaja Jukka Keinosen ja näyttelijä Maria Heiskasen työpajassa tutkitaan kontaktia annetun materiaalin ja näyttelijän oman persoonan välillä. Keskeisiä teemoja ovat läsnäolo, kontakti ja henkilökohtaisuus.

Näyttelijä- ja kamerakurssi

Ilmaisuverstaan jäsenille on tarjolla tammikuussa näyttelijä- ja kamerakurssi.

, Tapahtuman päiväys: . Tapahtuman kategoria: Kurssit ja koulutukset

Kutsu Ilmaisuverstaan vuosikokoukseen

Tule mukaan vaikuttamaan kurssivalintoihin ja kehittämään Ilmaisuverstaan toimintaa!

Harjoitusjamit

Ilmaisuverstaan jäsenille on nyt tarjolla näyttelemisen harjoitusjameja marras-joulukuussa Ilmaisuverstaan tiloissa Annankadulla. Tunneilla näytellään draamakohtauksia ilman käsikirjoitusta.