Evästeasetuksesi on tallennettu.

Näyttelijäliiton harjoitustila

Näyttelijäliitto suunnittelee parhaillaan uusia harjoitustiloja Iso-Roobertinkadulle. Tilat valmistuvat käyttöön vuoden 2022 aikana.

Näyttelijäliitolla on harjoitustila Ilmaisukellari sijaitsee aivan Helsingin ydinkeskustassa Annankadulla. Harjoitustila on kooltaan 146 m². Ilmaisukellari on ensisijaisesti tarkoitettu työikäisten jäsenien työllistymistä edistävään käyttöön käyttöön. Siellä myös järjestetään suurin osa Ilmaisuverstaan viikkotunneista ja kursseista. Jos vapaita aikoja on, vuokrataan tilaa myös muille alalla toimiville ammattilaisille ja sidosryhmille.

Tilan varaaminen

toimisto@nayttelijaliitto.fi
044 722 05 07 / Päivi Reinikainen

Tutustu tilan käyttöohjeisiin ja sääntöihin.

Varausta tehdessäsi on huomioitava, että varaus alkaa vasta siitä kellonlyömästä, kun olet varauksen tehnyt alkavaksi - ei yhtään aikaisemmin. Huomio siis aikaa varatessasi, että mahdollinen järjestelyn ja tilan siistimisen täytyy tapahtua varaamasi ajan puitteissa. Tilan tulee olla heti vuoron päättyessä valmis seuraavalle varaajalle!

Varustelu

Ilmaisuverstaan tiloissa on käytössä sermejä, kaiuttimet, akustinen piano, sähköpiano ja peiliseinä (joka on verhoilla peitettävissä. Tiloista löytyy myös jääkaappi, mikroaaltouuni, kahvinkeitin, vedenkeitin ja astioita. Käytävällä on WC-tilat.

Saapuminen

Tilan osoite on Annankatu 31-33 D. Saapuessasi tule porttikongista sisäpihalle, sisäänkäynti on E-rapussa. Lue tarkemmat saapumisohjeet. Tilaan on ulko-oven vieressä ovisummeri, jossa lukee Suomen Näyttelijäliitto. Salissa olevalla ovipuhelimella voi avata oven painamalla lukko-näppäintä.

Hinnasto

Jäsenhinnat

klo 9-13 (4 h), hinta jäsenille 40 €
klo 13-17 (4 h) hinta jäsenille 40 €
klo 17-21 (4 h), hinta jäsenille 40 €

Jäsenille tuntihinta 10 € / tunti.

Poikkeavista varausaikatoiveista tiedustelut: toimisto@nayttelijaliitto.fi

Ei-jäsenten tilavaraukset

Ilmaisukellarin vuokra Näyttelijäliiton sidosryhmien toimijoille on 15 € / tunti, varausaika mielellään min. 4 tuntia.

Muille alan toimijoille Ilmaisukellarin vuokra on 25 € / tunti, minimiaika 4 tuntia.

Emme ota hyvin pitkälle tulevaisuuteen meneviä varauksia.