Avoin työpaikka: järjestö- ja koulutussihteeri

17.8.2021

Työsuhde on toistaiseksi voimassa oleva ja alkaa mahdollisimman pian.

Näyttelijäliitto etsii järjestö- ja koulutussihteeriä

Näyttelijäliitto on valtakunnallinen noin 2000 jäsenen muodostama ammatti- ja taiteilijajärjestö, joka on perustettu vuonna 1913. Liitto toimii jäsentensä toimeentulon ja sosiaalisen aseman parantamiseksi, teatteri-, tanssi- ja elokuvataiteen aseman vahvistamiseksi sekä jäsentensä tekijänoikeuksien turvaamiseksi. Keskeisessä asemassa liiton toiminnassa ovat myös taide-, kulttuuri- ja koulutuspolitiikka.

Haemme järjestö- ja koulutussihteeriä, jonka monipuolisiin tehtäviin kuuluvat mm. jäsenasiat, kurssien ja tapahtumien järjestäminen, kokousten sihteeröinti, talousasioita ja erilaisia järjestötehtäviä.

Toivomme, että pystyt omatoimiseen työskentelyyn, sinulla on tarvittava tietotekninen osaaminen ja hallitset toimistotyössä tarvittavat rutiinit. Sinulla on jo ehkä kokemusta järjestötyöstä. Plussaa olisi sujuva ruotsin kielen taito.

Työsuhde on toistaiseksi voimassa oleva ja alkaa mahdollisimman pian.

Hakemukset palkkatoivomuksineen 29.8. mennessä: https://www.nayttelijaliitto.fi/jarjesto-koulutussihteeri/

Lisätiedot: elina.kuusikko@nayttelijaliitto.fi

Skådespelarförbundet söker organisations- och utbildningssekreterare

Skådespelarförbundet är en riksomfattande fack- och konstnärsorganisation med ca 2000 medlemmar, grundad år 1913. Förbundet verkar för att förbättra sina medlemmars utkomst och sociala ställning, stärka teater-, dans- och filmkonstens ställning samt trygga sina medlemmars upphovsrättigheter. Konst-, kultur- och utbildningspolitiken har också en central position i förbundets verksamhet.

Vi söker en organisations- och utbildningssekreterare till vars mångsidiga uppgifter hör bl.a. medlemsfrågor, anordnandet av kurser och tilldragelser, sekreterarskapet vid möten, ekonomifrågor och olika organisationsuppgifter.

Vi önskar att du kan arbeta självständigt, att du har det datatekniska kunnande som behövs och att du behärskar rutinerna i kansliarbetet. Du har kanske redan erfarenhet av organisationsarbete. Ett plus är flytande kunskaper i svenska.

Arbetsförhållandet är ett tillsvidareavtal och påbörjas så fort som möjligt.

Ansökningar med löneönskemål före 29.8. : https://www.nayttelijaliitto.fi/jarjesto-koulutussihteeri/

Tilläggsuppgifter:
elina.kuusikko@nayttelijaliitto.fi